Translate

joi, 17 martie 2011

Romania, mereu (ne)surprinzatoare!

In postarea anterioara va povesteam despre cainii fara adapost, despre grija unor oameni pentru acestia si incercarile lor de a ii face sa se simta cat de cat mai bine.
Despre un astfel de caine vreau sa va povestesc acum.
Tocmai cand incepuse iarna si criza incepea sa se resimta mai tare a aparut pe langa curtea noastra un catelus abandonat...un metis de terrier dupa mustatile razvratite...speriat de moarte si tremurand din toate cele.
Timp de cateva zile i-am dus regulat de mancare, incercand sa ma apropii de el...intr-un final am reusit sa il mangai dupa care relatia a evoluat. Intre timp a ales sa se "stabileasca" pe terenul viran de langa casa, asa ca i-am facut un cotet, care nu in mult timp i-a ramas cam mic...un cuplu din blocul de vis-a-vis i-au facut un cotet ceva mai mare care ii este si acum bun...toate bune si frumoase, Gogu devenind cainele iubit de toti, fiind un caine foarte cuminte si pupacios...asta pana azi...cand ajungand acasa vad o vecina ca era in locul viran, dar nici urma de cotet iar Gogu era cam speriat...o intreb ce s-a intamplat, iar biata femeie cu lacrimi in ochi imi spune..."nenorocitii aia de la 3 au iesit azi noapte si i-au aruncat cotetul si l-au batut fiindca au zis ca latra"!
Nu pot sa descriu exact ce am simtit in acel moment, dar era evident ca trebuie sa fac ceva rapid pentru Gogu, mai ales ca azi s-a instalat iar frigul...drept urmare l-am luat in curte, am driblat metisul Vasile pe care il avem de ceva ani si pe mai tanarul (3 ani) ciobanesc carpatin, Thor, l-am dus in curtea din spate si l-am instalat.
Am gasit si cotetul mai mare, i l-am adus in curte, momentan inca este in faza de stress, dar sper sa treaca repede peste ea si sa se imprieteneasca repede cu ceilalti 2 zevzeci, astfel incat sa il pot lasa in toata curtea.
Cat despre vecin...I`m in hunting mode!
P.S. Poza cu Gogu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu