Translate

marți, 1 septembrie 2009

Inceput

Salut,
Desi ma gandesc de mult timp sa deschid acest blog, am tot amanat momentul...in primul rand din lene...
Astfel ca intr-o noapte "insomniaca", a venit randul lui, blogul "De meserie calator".
De ce acest blog? Pentru ca vreau sa arat vizitatorilor locurile, de cele mai multe ori neobisnuite, pe care le strabat.
De ce spun neobisnuite...pentru ca de cand ma stiu am fost atras de partea salbatica a planetei si de oamenii simpli, cat mai putin modelati de societatea actuala.
Ce este atat de special la acesti oameni? In primul rand sistemul de valori, complet diferit de ceea ce stim noi, de ceea ce consideram a fi important.
Prin natura meseriei mele am ocazia sa vizitez aceste locuri si sa cunosc acest tip de oameni.
Pentru a va face o idee, ca meserie sunt trainer si instructor de river rafting, si practicant de sporturi cu indicativul ""X"...as in X-treme :)
Primele postari vor fi chestii deja publicate prin diverse alte zone, astfel incat sa pot sa structurez cumva ideile si un curs logic al celor pe care urmeaza sa le scriu.
Asadar, in curand, o istorie a sporturilor extreme...moment in care vreau sa prezint un dicton care mi s-a intiparit foarte bine in cap....We do these things not to escape life, but to prevent life from escaping us.
P.S. Astept si ceva reactii va rog :)

3 comentarii:

  1. Asteptam cu interes sa ne dezvalui din minunatele locuri pe unde ai fost. E chiar o idee buna, sa ne impartasim locurile si sentimentele inspirate de calatoriile noastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain dicton. Astept sa citesc mai ales povestile tale de pe coclaurile pe care le strabati si unde cei mai ... sensibilosi dintre noi ajungem mai greu. Dar ne poti ajuta sa te urmarim macar cu mintea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Îți doresc și eu succes la început de drum! Sunt cu un ochi maaare fixat pe tine; celălalt e închis și cu el visez călătorii... :)

    RăspundețiȘtergere